"אני אמא לילד דיסלקטי בכתה ג''. רכשנו את תוכנת תולעת ספרים בעקבות המלצה מקצועית. בני מאד אוהב את התוכנה ומשחק בה כל יום. תוך שבוע כבר ראינו שיפור. התוכנה שינתה לנו את החיים!" - מרים מבית שמש
לקוחות מספרים
"תודה על התוכנה הנפלאה שבעזרתה הצלחנו לחבב את הקריאה על בתנו בת ה-8. היא קראה באיטיות וכל נסיונות התרגול לא צלחו עד שהגענו דרך ביה"ס לתוכנת "תולעת ספרים" ופתאום ראינו שיפור משמעותי ובעיקר קבלנו ילדה רגועה שקוראת תוך כדי חיוך טקסטים במחשב ולא רוצה להפסיק" - רחל, אמא מת"א
"שמחת הלומדים בעת עבודתם בתוכנה "תולעת ספרים" היא העדות הטובה ביותר לתרומת התוכנה לקידומם הלימודי והאישי." - יעל סלומון, מנהלת בי"ס
"ההבדל בין כל לומדת קריאה בה נתקלתי עד כה לבין "תולעת ספרים" הוא כמו ההבדל בין מסמך וורד לתוכנת וורד עצמה. לא רק שאתה מזין את הטקסטים האהובים על הילד שלך - אתה גם מתרגל אותם על-פי הקשיים והיכולות המיוחדים לו" יעל, אמא מחיפה
"תוכנה יעילה, מגוונת, נוחה וידידותית מאד!
מציעה טקסטים ברמות ובנושאים שונים, ובנוסף מאפשרת עבודה על הבעה בכתב על-ידי הקלדת טקסטים משלנו. כל ילד שמכיר את התוכנה מבקש לחזור ולשחק או לכתוב בה שוב ושוב..." - עינת , מורה להוראה מתקנת מחיפה
"...אך כשניגשנו ל"תולעת ספרים" - התלמיד קיבל חשק לא יתואר במילים והתלמיד השקט והמופנם הפך לסוער מלא חיות מול התוכנה!" - רבקה ק. מורה להוראה מתקנת, ב"ב
"יש בה הרבה יכולות טכניות שמאפשרות להתאים אותה גם ללימוד שמיעת טקסים הם למושתלים והן אפילו לילדים כבדי שמיעה שלומדים איך לשמוע (וכמובן גם איך לקרוא)" - אדם כבד שמיעה, על השימוש ב "תולעת ספרים" ללימוד שמיעה לכבדי שמיעה ומושתלים
"לומדה זו עשויה לסייע למורים, לתכנן הוראה מותאמת לצרכים דינמיים ומתפתחים של תלמידיהם בשלבים השונים של למידת "רכישת הקריאה": היא משחררת את המורה מאותה צמידות פיזית לצד התלמיד המתרגל, מאפשרת ניהול וניצול זמן מורה-תלמיד באופן יעיל יותר, מעניקה תשובות ספציפיות לצרכים מגוונים ביותר של תלמידים" - טובה גרינפלד, משרד החינוך
"מהנסיון שעשינו, לתוכנה ערך אדיר בפן הרגשי והעלאת הדימוי העצמי אצל אותם תלמידים שתחום זה (שטף קריאה) קשה להם במיוחד" - עדנה זמיר, מנהלת מתי"א כרמל וחוף
"כמורה בעלת ניסיון רב בהוראה בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים , לקויות למידה , דיסלקציה , קשב וריכוז, תוכנת תולעת ספרים סייעה במסגרת עבודתי בחט"ב עם תלמידים לקויי למידה, בצורה חוויתית בשילוב החומר הנלמד בכיתה" - לאה לוי, מורה להוראה מתקנת בחט"ב בהרצליה
"התוכנה הצילה את המצב עבור ילדים שעד כה לא רצו לתרגל הוראה מתקנת... זה פשוט תופס אותם" - מורה להוראה מתקנת מת"א
"עשרות ילדים במכוננו הגיעו לשטף קריאה בעזרת תוכנת ''תולעת ספרים''. אני ממליצה עליה בכל לב למסגרות מקצועיות ולשימוש ביתי" - - ד"ר אסתר טובלי
"רציתי להודות לכם מאד שהפכתם את בני בן ה-8 לתולעת ספרים בתוך פחות מחודשיים! .. תומר היה קורא לאט מאד ואם היה רואה קטע עם יותר מ-4 משפטים מיד היה מוותר ובורח. היה בלתי אפשרי לתרגל איתו וכל פעם זו הייתה מלחמה חדשה, ובזכות תולעת ספרים הוא הסכים לקרוא ולתרגל כמעט כל יום כ-3 קטעי קריאה. ויום בהיר אחד, משהו נפתח והוא התחיל לקרוא ספרים! אני צריכה לריב איתו בלילה שיכבה כבר את האור ויפסיק לקרוא! זה מדהים ומראה כמה גאונית השיטה." - גלית בר-יוסף
"אני מורה מוסמכת לחינוך מיוחד ... בתחום הקנית הקריאה לילדים. ..עברו תחת ידי הרבה תלמידים. אצל כולם שילבתי את תולעת ספרים בתהליך רכישת הקריאה.
...ילדים שמגיעים ללמוד בעזרת תולעת ספרים הם כאלה שע"פ רוב חוו כישלון בתהליך רכישת הקריאה. הם כבר נושאים מטען רגשות שלילי הקשור לתהליכי רכישת הקריאה.
התוכנה "תולעת ספרים" מאפשרת להעביר את תהליך רכישת הקריאה בסביבה ...שהילד חווה בה הצלחות בפעיליות המשחקיות. ...מתלהב ורוצה להתחיל להשתמש בתוכנה.
...אני מאד ממליצה לשלב את תוכנה "תולעת ספרים" בתהליך לימוד הקריאה.."
- חנה רייק, מורה מוסמכת לחינוך מיוחד
"... בתוכנה זו ניתן לעבוד בדרך חוויתית ויצירתית על רכישת הקריאה, להכניס טקסטים לפי צרכי הילד, לעבוד על משפטים שחסרים בהם מילים, לשחק משחקי קריאה שונים וכן ללמוד מילים חדשות.... אנו ממליצות ומקוות שילדים נוספים בבתי ספר אחרים, יחוו חויה נעימה של רכישת הקריאה עם תוכנת תולעת ספרים." - מורות שילוב, בי"ס "יפה-נוף", ירושלים
"אני משתמשת בתוכנת "תולעת ספרים" מזה שנים. הילדים, ולא רק הקטנים, נהנים לקרוא, לשחק ולכתוב באמצעות התוכנה. ... התוכנה עוזרת להם להתמקד, והמשחקים מאפשרים תרגול נוסף, לא משעמם. הילדים אוהבים לשמוע את עצמם קוראים ולבדוק בעצמם את הדיוק שלהם בקריאה, דבר שמאפשר תרגול נוסף, כדי להגיע לשטף ואוטומציה. התוכנה מאפשרת לי לעבוד עם שני ילדים יחד, ללא תחרות כשהם חווים התקדמות משותפת, נהנים מה"ביחד" ומחזקים זה את זה. במיוחד הם נהנים לנצח אותי במשחק הזיכרון." - נאוה, מורה להוראה מתקנת
"התישבנו מול "תולעת ספרים" ולאט לאט הוא הקשיב לטקסט, אחר כך הוא חזר וקרא את הטקסט והקפדנו לרשום את התוצאות. במילים שהוא התקשה פרקנו על פי האפשרויות בתוכנה. לאחר שישה מפגשים של כשעה כל אחד הילד חזר לקריאה רהוטה והסכים גם לקרוא בספרים." - בתיה דרובינר